HTML

Vietnám...

Vietnámi élménybeszámolóm - "küldöm mindenkinek aki szereti"

Friss topikok

  • pszichonauta: Na, nem lesz új poszt? (2013.06.27. 15:46) Divat
  • hopp-hopp: az arabok nem esznek malacot-diznyót, az indiaiak marhát, borjút, a romák mindent megesznek amin... (2010.11.09. 13:05) Norbi Update
  • Peter1986: Hello! Én innen az őshazából szemlélem a blogodat. Én csak MO-n találkoztam ázsiai lányokkal, és i... (2007.12.10. 00:05) Halong Bay
  • vietman: ez kedves tőled kid. sok minden történt, meg fog is - úgyhogy vmikor időm, vmikor kedvem nem volt... (2007.10.28. 11:57) bréking nyúz, ingyen nő és tibicsoki
  • Z: nem jön az az update? (2007.10.05. 20:02) törióra

Linkblog

2007.08.27. 10:11 vietman

Halong Bay

 

Egy darabig retrospektív adást adok, magyarán utólag töltögetem fel a képeket meg az élményeket, kb 2 hónap késéssel - merhogy mostanra bírtam rávenni magam hogy összedobok egy "blogot" vagy ami kisül ebből..

ez Halong Bayben készült a már nemtomminevő junk-ról (junk - höhö, magyarul junka/dzsunka?) - pedig kár hogy elfelejtettem a nevét, mert nagyon jó volt a kaja, és a személyzet is jó fej volt - sokkal inkább elmondható volt ez itt, mint a 2 héttel későbbi 3*os szupi hajóról (a legújabb hajó halongban), ahol viszont az elsődleges cél a lehúzás volt - felejthető kajával, lehúzós pia árakkal (a hajókon csak a kaja van benne az előre kifizetett árban) - dobozos sör 2 dolcsi (!). Tanulság: na vajon? :)

Vicces volt hogy bár két külön irodával utaztam, a kísérők 99%ban azonos stílusban nyomták - mint a hadseregben "ná jú gó tú svim, after jú hev 30 minitsz for sáör, áfter jú hev dinner". szerintem van egy közös kiképzőközpont ahol az első lecke a "hogy tartsuk kordában a hülye túristákat".:)  Az első túrán is csak azután láttam enyhülést a túravezető csaj hozzá(m)állásán, miután "kimentettem" a tengerből [= visszahúztam a hajóhoz, merhogy nem tudott úszni és elsodródott a hajótól - de legalább a hős megmentő képében tetszeleghettem..:)].

Halong Bay 2001(?) óta a világörökség része. Tényleg gyönyörű hely, kb 2000 miniszigetből álló csoport, barlangokkal, hihetetlen sziklaformákkal, etc.

most lépek enni, remélem lesz ma is egy kis selyem hernyó.. :). Jah még pár Halong Bay-ban készült kép:

 

 

 

és mégegy..

hogy valami személyes is legyen, a túravezető lány a kapitány lányával (sajnos a képen nem látszik, de a kislány teljesen úgy néz ki mint a "lilo és stich" (?) walt disney rajzfilmben a főszereplő. Jah és ennyit arról hogy az ázsiaiak "sárgák"... Na jó talán a kínaiak - bár sztem azok sem igazán..

7 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://vietnam.blog.hu/api/trackback/id/tr92150020

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sanya 2007.08.28. 13:03:02

szép képek:)

vietman 2007.08.28. 13:46:04

thx sanya, pedig elég szr fotós vok sajna - a minőség még egy dolog, viszont sajna lusta is vagyok - most hétvégén is egy csomó helyen felmerült bennem hogy ezt le kéne fényképezni, de lusta voltam megállni a bringával, meg kitúrni a fényképezőgépet..:/

xszolixxx 2007.09.05. 09:31:36

A fenti látképet szinte milliméterre ugyanígy én is lefényképeztem.

photos1.blogger.com/blogger/2710/4131/400/untitled1.jpg

Sanya 2007.09.07. 11:28:08

ez tényleg vicces:) - nem is tudom melyik jobb talán vietman-ra szavaznék mert ott láccik az ég is
ezt a helyet meglátogatjuk majd mindenképpen

vietman 2007.09.07. 11:39:52

igen, ez egyébként abból is következik (sztem) hogy ha a 2 napos túrára mész minden túristát ugyanoda raknak le, ugyanazt mutogatják, ugyanonnan..:)

a legviccesebb a túrán hogy bár elvileg tök nagy területen kb 2000 sziget terül el, 2 napig kb egy fél kmes körön belül programoztatnak - ennek persze számos oka lehet..

X-polgártárs · http://graffitik.blog.hu 2007.09.16. 02:49:50

Lili És StiTch :)
Egyébként meg nem szószerint sárgák... amolyan fakó fehéresek... de ezek is inkább a kinaiak, koreaiak és a japánok...a vietnámiak, thaiföldiek inkább kezdenek átüni kicsit barnábba, mint a fülöpszigetiek...

Peter1986 2007.12.10. 00:05:21

Hello!
Én innen az őshazából szemlélem a blogodat. Én csak MO-n találkoztam ázsiai lányokkal, és igen, az összes vietnámi csaj akit láttam, mind barna bőrű... thai-t személyesen nem láttam, csak webkamerán, de ők is olyasmik, indonézt, malájt láttam személyesen, ők is barnák inkább... a kínaiak olyan sárgás bőrűek, de változó... egy délkínai lehet egész kreol is... a koreaiak inkább fehér jellegűek [persze lehet csak jó a sminkjük :) ], japánok szintén. Mongolok is olyan világos bőrűek...
egyszer láttam egy kazakh(?) vagy hasonló nemzetiségű csajt is, olyan oroszos-mongolos jellegű külsejű orvosis diákot, hát az a csaj olyan szép volt!

Irigyellek titeket akik ázsiában lehetnek... nekem csak egy kínai csajom volt, egy orvosis diák itt MO-n, de én az összes ázsiai nép lányait kedvelem, mivel néhány nép lányaival személyesen is sikerült találkozom szülővárosom egyetemén :)
süti beállítások módosítása