HTML

Vietnám...

Vietnámi élménybeszámolóm - "küldöm mindenkinek aki szereti"

Friss topikok

  • pszichonauta: Na, nem lesz új poszt? (2013.06.27. 15:46) Divat
  • hopp-hopp: az arabok nem esznek malacot-diznyót, az indiaiak marhát, borjút, a romák mindent megesznek amin... (2010.11.09. 13:05) Norbi Update
  • Peter1986: Hello! Én innen az őshazából szemlélem a blogodat. Én csak MO-n találkoztam ázsiai lányokkal, és i... (2007.12.10. 00:05) Halong Bay
  • vietman: ez kedves tőled kid. sok minden történt, meg fog is - úgyhogy vmikor időm, vmikor kedvem nem volt... (2007.10.28. 11:57) bréking nyúz, ingyen nő és tibicsoki
  • Z: nem jön az az update? (2007.10.05. 20:02) törióra

Linkblog

2007.09.05. 10:00 vietman

Shopping

Na ez rövid lesz:

Tegnap kerengtem a régi (v. francia) negyedben és betévedtem egy polóárusító butikba. Gondoltam körülnézek, bár nem sok reményt láttam rá hogy találok vmit, leginkább mert Vietnámot nem rám méretezték - az xl méret az elég ritka (46os cipőt is Magyarországról vagyok kénytelen importálni - a legviccesebb a Columbia pacskerom, amit még Bp-n vettem: Made in Vietnam :), de ezek persze a boltokban nem jelennek meg - ki kéne néznem valami cipőgyárba, de azok meg inkább délen vannak).

Lényeg a lényeg, nézegetem a polókat a kiscsaj nagyon aranyos, keresgél az L-esek között hátha elég hosszú az ujja - tök segítőkész, megakarom nézni az egyik összehajtott pólót - erre ráteszi a kezét "no no!", és zavartan mosolyog. Ó, ezt már eladtátok valakinek? -kérdeztem naívan, válasz zavart mosoly. Ok gondoltam biztos nem érti és eladták, nem csesztetem szegényt, válogatok tovább felpróbáltam egyet - a wcben, ez volt a próbafülke, megveszem, de persze a kiváncsiság nem hagyott nyugodni, hogy mégis mi van a polókon és mosolyogva magyarázom neki hogy azért én szeretném megnézni. A kislány erre bemenekült a sarokba és ismételgeti hogy I'm very shy very shy! Úristen mi lehet ezen a ruhán?! Azért megnéztem: egy felirat hogy help wanted és alatta pálcikaemberek erotikus pózokban - naggyon durva!!:) Azóta is mosolygok szegényen, pont egy ilyen divatpóló boltban kell eladónak lennie..

Szóval vannak ilyenek, meg persze mások is - mint jó konklúzió a végére.

5 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://vietnam.blog.hu/api/trackback/id/tr29157775

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sanya 2007.09.05. 13:30:25

és valami történt azóta?:) nem hívtad el karaokézni?

Z 2007.09.05. 16:56:44

Na és kutyahúst lehet-e kapni boltban? :D

xszolixxx 2007.09.05. 17:27:06

Na azért nem minden vietnami lány ilyen kis szende. ;-)
De imádom őket!


Ha van időd menj el a néprajzi múzeumba. (Talán a legjobb múzeum vietnamban. )
Van egy terem ami szinte csak "fallikus szimbólumokkal" van tele. Több száz éves szigoruan csak spirituális eszközök. :-)

xszolixxx 2007.09.05. 17:34:23

Ja, nagyobb méretü cuccokat én a Hanoi Tower aljában lévő orosz boltban vettem. Az ott vett 46-os bakkancsomat máig nyúzom. Nagyobb XXL-es ingeket nézz a Q10 boltokban (Hoam Kiem lake északi csücskénél van egy pont a tóparti étteremnél)

Lent Saigonban érdekes módon nem volt gond nagyobb méretü ruházat beszerzése.

vietman 2007.09.05. 21:09:21

thanks xszolixxx,

A néprajziban már voltam egyszer, csak sajna a vietnámi haverok úgy rángattak végig, hogy szinte sehol nem tudtam alaposan körülnézni - de még majd visszanézek (fallikus "izékat" csak egy kültéri szobron (?) láttam ami az élet körforgását mutatta)

A boltokat meg csekkolni fogom!:)
süti beállítások módosítása