HTML

Vietnám...

Vietnámi élménybeszámolóm - "küldöm mindenkinek aki szereti"

Friss topikok

  • pszichonauta: Na, nem lesz új poszt? (2013.06.27. 15:46) Divat
  • hopp-hopp: az arabok nem esznek malacot-diznyót, az indiaiak marhát, borjút, a romák mindent megesznek amin... (2010.11.09. 13:05) Norbi Update
  • Peter1986: Hello! Én innen az őshazából szemlélem a blogodat. Én csak MO-n találkoztam ázsiai lányokkal, és i... (2007.12.10. 00:05) Halong Bay
  • vietman: ez kedves tőled kid. sok minden történt, meg fog is - úgyhogy vmikor időm, vmikor kedvem nem volt... (2007.10.28. 11:57) bréking nyúz, ingyen nő és tibicsoki
  • Z: nem jön az az update? (2007.10.05. 20:02) törióra

Linkblog

2007.09.03. 13:54 vietman

Fodrász

Vietnámban fodrászhoz járni jó dolog.. Első alkalommal Saigonban kényszerültem rá hogy fodrászhoz menjek - a hotelben ajánlottak is egyet, hogy ott nagyon tudnak angolul, szuper lesz. Mai napig nem tudom hogy azt a fodrászt találtam-e, ugyanis a megadott címen csak egy kőkerítés fogadott, és a 3. kör után az ahhoz legközelebb levő fodrásznál álltam meg.

Már a motoron is rendesen leizzadtam (július Saigonban, ahogy egy most olvasott útikönyvben írják "in this humidity you sweat like a pig") és koszos lettem, és a második leizzadás akkor jött amikor rájöttem hogy a fodrászom a "hello how are you"-n kívül nem sokat tud az angol nyelv rejtelmeiről. Legott átváltottam jelbeszédre és két tenyeremmel sikálva a fejem előtti levegőt, érdeklődtem hogy megmoshatom-e az arcom. Sűrű bólogatás, vigyorgás. Bevezettek a hátsó helyiségbe, a fejmosó részhez. Hölgy érkezik, ráfektet a hajmosóhoz odarakott ágyra (itt már vmi nem stimmelt). Szépen leöblíti az arcomat finom sigmogatással (yess, megértettek!!), de nem hagyja abba. Szóval az arcöblítés helyett kaptam egy órás profi arc és fejmasszázst (bár nem tudom az amatőr kategória milyen, de ez olyan jó volt hogy csak profi lehetett) - amit mondjuk nem kértem, de ha tudom hogy ilyen jó akkor én kérem először..

Mindezek után a fodrász kriminális volt, de egy órás fejmasszázs után ez teljesen hidegen hagyott és vigyorogva, újjászületve hagytam el a helyet.

Azóta itt Hanoiban egy koreai fodrászatba megyek, itt van az utcában - ahol hálistennek szintén vietnámiak a fejmosók, és szintén sokkal tágabban értelmezik a fejmosást mint nálunk (ma pont gondoltam rá hogy benézek és rákérdezek hogy csak fejmasszázsra lehet-e jönni)..:)

Ha valaki pedig igazi kalandra vágyik az beülhet egy - itt szintén népszerű - utcai fodrászhoz. Bár arcmasszázs nincs, de garantált kaland, és mindez kb 200 forintért!:)

9 komment

Címkék: miegymás érdekesség haj


A bejegyzés trackback címe:

https://vietnam.blog.hu/api/trackback/id/tr60156346

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Füle Sándor · http://fule-sandor.blog.hu 2007.09.03. 20:43:26

Abba ne hagyd, felvettelek a kedvencek közé :-)

vietman 2007.09.04. 07:58:16

wow, valaki olvassa a blogot?! :)

jólesik a visszajelzés, szeretném is irogatni- az meg majd kiderül hogy mennyire lesz rá időm, energiám..

de mégegyszer kösz!

Sanya 2007.09.04. 11:42:08

ez a kép készült rólad közben? elég szépen beilleszkedtél Endiboy...hihi

xszolixxx 2007.09.05. 17:13:23

Nállam is ment a kedvencekbe. Pláne mert szégyen gyalázat 4 év Hanoi trtózkodás alatt nem birtam rávenni magam rendes blogirásra. Csak egy kissebb fotós összeállítást csináltam.
Egy kis önreklám :

xszolixviet.blogspot.com/

vietman 2007.09.05. 18:00:05

ok, lesz honnan csórni ötleteket! :)

bár s mai nap után asszem csak kutyákról meg ladyboyokról fogok írni..

kinn vagy még?

vietman 2007.09.05. 18:00:39

ok, lesz honnan csórni ötleteket! :)

bár s mai nap után asszem csak kutyákról meg ladyboyokról fogok írni..

xszolixxx 2007.09.06. 09:54:53

Sajnos már hazajöttem. De van rá esély hogy jövőre ha nem másképpen, de legalább turistaként visszamegyek egy kicsit.

Ne vedd a szivedre a kutyás hülyeséget. Vannak ilyen "érzékeny lelküek".

Fogsz találni bőven irnivalót a kutyahúson és a ladyboyokon kívül is.

Elszaporodtak a ladyboyok? Saigonban volt belőlük, de Hanoiban én egy darabot nem láttam, bár nem is figyeltem.

A fodrászatok nagy részével vigyázz ha hajat is akarsz vágatni, mert sokszor csak álca a fodrászat valójában szopoda. Helyben komolyabb akcióra ált nincs lehetőség, de a fodrász csajok 99%-ával 2 perc alatt meg lehet beszélni, hogy műszak végén házhoz jöjjön :-).

Sanya 2007.09.07. 11:36:43

most esett le az első mondat:
"Vietnámban fodrászhoz járni jó dolog.. "
vietman, öncenzúra?:)

vietman 2007.09.07. 20:59:54

ööö, hogy? oszd már meg velem hogy mi esett le az első mondatról - én egy fantasztikus bevezető mondatnak szántam és úgy gondoltam eszitíz.. Lassan kafkai magasságokba emelkedek - ha ilyen lelkesen elemzel..:)
süti beállítások módosítása