HTML

Vietnám...

Vietnámi élménybeszámolóm - "küldöm mindenkinek aki szereti"

Friss topikok

  • pszichonauta: Na, nem lesz új poszt? (2013.06.27. 15:46) Divat
  • hopp-hopp: az arabok nem esznek malacot-diznyót, az indiaiak marhát, borjút, a romák mindent megesznek amin... (2010.11.09. 13:05) Norbi Update
  • Peter1986: Hello! Én innen az őshazából szemlélem a blogodat. Én csak MO-n találkoztam ázsiai lányokkal, és i... (2007.12.10. 00:05) Halong Bay
  • vietman: ez kedves tőled kid. sok minden történt, meg fog is - úgyhogy vmikor időm, vmikor kedvem nem volt... (2007.10.28. 11:57) bréking nyúz, ingyen nő és tibicsoki
  • Z: nem jön az az update? (2007.10.05. 20:02) törióra

Linkblog

2007.09.05. 05:13 vietman

Norbi Update

Hijjnye de vicces cím lett ez!

Tegnap kiderült hogy mégiscsak kutyával etettek múltkor - ez a tegnapi ebédnél derült ki, amikor egy angolul beszélő lány is volt az ebédnél, aki fordított és megerősítette, hogy bizony ez nem marha, hanem kutyahús és már múltkor is az volt - csak a szakács szerint az kicsit öregecske kutyus volt, ezért volt rágósabb - de most biztos vmi kiskutyát aprítottak a pörköltbe...

Hát nem igazán értem miért vannak oda érte - kinézetre sötét mint a vadhús, és van vmi fura mellékíze, ez biztos a kutya lelke miatt van, ami összetörik amikor a barátja négyeli fel.. De az tény hogy semmihez sem hasonlítható (ahogy ezt nekem már vietnámiak kifejtették), a mellékízt sem tudnám leírni hogy milyen - fura.. És bár ez már nem volt olyan rágós mint az első alkalommal, azért még mindig a gumis kategóriába sorolnám.

Állítólag régen itt is élt a kínai hagyomány hogy ha kínozzuk az állatot akkor attól finomabb lesz (vérbőség v nem tom mi miatt), úgyhogy régebben bambuszrudakkal verték agyon őket, de ma már humánusan nagykéssel vágják a kutyákat - boldog modern idők!

Bár belekostóltam tegnap is, de nem lesz a kedvencem (érzelmi hozzáállástól függetlenül), egy normális szarvaspörköltnek a nyomába se ér.. Akkor már inkább a selyemhernyó!

Újévi kutyasült

Míg el nem felejtem, kutyahúst pedig csakis a holdhónap második felében egyetek - egyébként rossz szerencsét hoz - és elsősorban férfiaknak ajánlott (fokozza a libidót), de nők se kedvetlenedjenek el, nekik sem tilos..

84 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://vietnam.blog.hu/api/trackback/id/tr16157703

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pitiáner 2007.09.05. 09:54:09

hadd legyek az első, aki elküld a jó édes anyádba ezért a postért

ducas 2007.09.05. 10:11:52

második... mint fenn...

sogo 2007.09.05. 10:18:45

negyedik és anyád

Zsurmi 2007.09.05. 10:56:29

Vietnámban, mint a vietnámiak...
Attól, hogy nem írja meg nem történt meg?

vega 2007.09.05. 10:59:04

Mi van anyázók, nincs gusztusotok kutyára csak disznóra ? Szerintem aki egyáltalán állatot eszik az ne háborodjon fel ilyesmin. Álszentek.

a tányéron lévő kutya 2007.09.05. 11:00:41

hát te büdös paraszt , remélem kutyák fognak széttépni és lakmározni belőled

inovice 2007.09.05. 11:01:14

megenni egy másik lényt furcsa szokás.
ezen gondolkodj inkább el, most, hogy ilyen messzire mentél.

szerva 2007.09.05. 11:02:21

Inkább kutya legyen mint borz

janos 2007.09.05. 11:02:29

a butasag faj :)), az elso 4 primitiv hozzaszolotol ne kedvetlenedj el. legalabb ketten kozuluk biztos a lakotelepi kutya rajongok kozul vannak akik orommel szaratjak a kutyajukat a kisgyerek homokozojaba. en se ennek kutyat itthon, de ha arrafele megkinalnanak nyilvan megkostolnam. en pl a szarvasokat sokkal jobban szeretem mint a kutyakat ugyhogy ezutan kurva anyjat minden szarva porkolt fogyasztonak!!!!

pitiáner 2007.09.05. 11:05:43

van arrafelé néhány ország, ahol legális a gyermekprostitúció, azt is próbáljátok ki.
még lejjebb a kannibalizmusnak is vannak hagyomanyai.

janos: primitiv az, aki általánosít, olvasd el a kommentedet még egyszer (ha vkinek nem tetszik a kutyaevés, az a lakótelepen a homokozóba szaratja a kutyát, ugye? gratula az iq-dhoz)

wood 2007.09.05. 11:06:22

vega
a növények is ugyanabból a CHON-ból vannak, mint az állatok

...kőevés? :)

vietman 2007.09.05. 11:10:17

hát, azt hittem átjön vmi irónia is a posztból - nem tervezek kutyahúson élni. De szerintem van különbség a gyermekprostitúció közt, meg aközött hogy a családi ebédnél nem pattogok hogy ti barbár népek mittiképzeltek - és igen, érdekelt hogy vajon mit szertnek rajta annyira.

vagy ahogy sanyi barátom javasolta:

"a ti anyátokat!" :D

nyam nyam....

vega 2007.09.05. 11:13:20

pitiáner !

Legalább nem darálják le a kutyát és töltik vissza a saját belébe. Mert ugye nálunk az ősi magyar kult szokás szerint a hurkát így készítik. szerintem azért ez sem kutya. :) mert ugye mi vagyunk a világ kultúra origója nem ?

vega 2007.09.05. 11:15:00

pitiáner !

Legalább nem darálják le a kutyát és töltik vissza a saját belébe. Mert ugye nálunk az ősi magyar kult szokás szerint a hurkát így készítik. szerintem azért ez sem kutya. :) mert ugye mi vagyunk a világ kultúra origója nem ?

ManWithNoName 2007.09.05. 11:21:22

elvonatkoztatva attól, hogy mi a téma, amikor egy olyan ember nevez primitívnek és kérdőjelezi meg az intelligenciádat, aki csuklóból kurvaanyázással nyit, az inkább bóknak tekintendő, nemdebár? :)

kencefice 2007.09.05. 11:24:12

Egészen elképedtem, hogy egyáltalán miért kell feltenni egy ilyen gusztustalan történetet a netre. A buzik is attól idegesítenek fel, hogy mutogatják magukat, a meztelen szőrös seggüket ország-világ előtt, felvonulnak, fesztiváloznak. És még ők vannak felháborodva, hogy nem fogadja be őket a társadalom. Ugyanez vonatkozik rád is kutyaevő, persze azon a helyen zabálhattál kutyát, de miért kellett ezt mások tudomására hozni ilyen nyíltan. Ne csodálkozz a reakciókon. Ezt gondolom vállaltad.

zit 2007.09.05. 11:29:29

A vietnámiak és a kinaiak a kutyát úgy eszik mint mi a nyulat. És nem arról van szó, hogy a házikedvencet levágják és pörköltet vagy levest csinálnak belőle, hanem tenyésztik. Nem fűzni őket a kutyához semilyen érzelem. Csak azért tenyésztik,mert azt akarják enni. Mi sem eszük meg a nyulat amit húsvétra kaptunk, de ha nem tudjuk honnan van megesszük. És én azt hallottam, hogy a kutyahús egészségesebbé teszi az embert. De persze kutyahúst enni nem kötelező...

pitiáner 2007.09.05. 11:29:32

ManWithNoName: olvasd el még egyszer, alaposan, amire írtál. Nem írtam, h k***a, és engem neveztek primkónak. 2/0

A szövegből egyébként érezni az iróniát, meg még az is megbocsátható, hogy először nem tudtad, hogy azt ettél, de te másodszor is kipróbáltad.

Kutyát nem eszünk. PONT.

wood 2007.09.05. 11:30:52

nah, jött a homofób, megmondani micsinájj, hogyanéjj. :DD

izgi lesz, biztos visszanézek később is.

pitiáner 2007.09.05. 11:30:54

ManWithNoName: olvasd el még egyszer, alaposan, amire írtál. Nem írtam, h k***a, és engem neveztek primkónak. 2/0

A szövegből egyébként érezni az iróniát, meg még az is megbocsátható, hogy először nem tudtad, hogy azt ettél, de te másodszor is kipróbáltad.

Kutyát nem eszünk. PONT.

vietman 2007.09.05. 11:33:42

Úúristen! :))

először már majdnem felidegesítettem magam - de most már tényleg jól szórakozom.:)

egyébként ez a szőrős segg nem is rossz gondolat! lehet hogy nyitok mégegy blogot.

köszönöm index köszönöm blikk!:D

és hajrá!

Laislo 2007.09.05. 11:40:24

Hali

Kicsit fura a hozzáállása egyeseknek. :) Két külön kultúráról van szó, de szerintem ezt ők nem vették figyelembe. :) A kannibalizmus is egyfajta kultúra. És megjegyzem ott általában azokat szokták meg enni, akik már nem hasznosak a törzs számára, de mondom, ez általában van, vagy ellenséges törzs, behatoló. :) Amellett meg, most akkor az indiai nép is \'kurva anyázhatna\' mivel náluk a szarvasmarha szent állat, mi meg meg esszük, vagy másutt a macskát. Sőt bárminemű nem az életben maradásért történő feleslegese leölt állat miatt is mehetne az anyázás. Vagy nem? :) Akinek nem tetszik a blog bejegyzés, nézzen magába, és gondolkozzon el a mivoltján, után anyázzon másoknak. :) Amellett meg egyetértek a növényes hozzászólással is. :)

Üdv: Laislo

vega 2007.09.05. 11:42:54

Wood !

Van kőleves is... :)
Én nem érzek olyan nagy különbséget egy kutya vagy egy disznó megevése között. Viszont nagy különbséget érzek egy disznótoros vagy egy babfőzelék megevése között. Amit meg itt nyomnak, hogy kutyát nem eszünk mint mózesi kinyilatkoztatást azt egyszerűen nevetségesnek találom. A kérdés nem az ízlés. Mert ha valaki eszik állatot akkor milyen jogon ítél el bárkit is, hogy az is eszik állatot ?

Soni 2007.09.05. 11:46:59

Itt az ebédidő. Leugrom a sarki kínaiba enni egy kis kutyát. Vagy patkányt? Nem is tudom... :)

dév 2007.09.05. 11:51:22

Pont az India vs marhaús témát akartam felhozni példának,de már megtették előttem. Kinek, mi áll a közelebbe a lelkéhez. Nem győznél meg te sem egy indiait, hogy hejj, de jó a marhahús, ahogy a vietnámi sem akarja/tudja rád erőltetni, hogy panírozd be a spánieledet.
Nem kötelező kutyahúst enni, ahogy nem volt kötelező a linkre kattintni, amiből már eleve kiderült, hogy kutyahúsról lesz szó. Ez tényleg ÁLSZENTSÉG.

wood 2007.09.05. 12:04:49

én sem látok sok különbséget egy kutya, vagy egy disznó leölése között.

viszont a kérdésedet kicsit kiszélesítve: aki csak más élőlények (növény, gomba, állat) élete árán tud életben maradni, az milyen alapon ítéli el azt, aki aki csak más élőlények (növény, gomba, állat) élete árán tud életben maradni.

...persze, van különbség a disznótoros és a babfőzelék között. tudod mit gondol a kérdésről a bab? egyél disznót. :D

Greg 2007.09.05. 12:05:18

Én sem ennék kutyát (ahogy egyes egyéb dolgokat sem), de nem fogom lelőni azt aki megteszi (csak ne az én saját kutyámat egye meg). De pl. ettem már fókát. Ha az ember húst eszik, tudja honnan jön. Nem ártana az álszenteskedőknek végignézni egy jó falusi disznó- v. marhavágást, nem is beszélve a vágóhídakról.
Minden állat érez, amit levágnak, nem kéne abban a hitben ringatni magunkat, hogy a disznónak úgyis mindegy. Ráadásul állítólag a disznó is kifejezetten intelligens állat.
Ahány nép, annyi szokás. Csak nem kell állatokat feleslegesen kínozni, a húst másokra erőltetni, meg azt mondani, hogy az nem is kutya/macska/fóka/bálna/akármi.
Egyre szimpibb a vega lét.

Lind 2007.09.05. 12:17:07

Kencefice!
"Egészen elképedtem, hogy egyáltalán miért kell feltenni egy ilyen gusztustalan történetet a netre. A buzik is attól idegesítenek fel, hogy mutogatják magukat, a meztelen szőrös seggüket ország-világ előtt, felvonulnak, fesztiváloznak. És még ők vannak felháborodva, hogy nem fogadja be őket a társadalom. Ugyanez vonatkozik rád is kutyaevő, persze azon a helyen zabálhattál kutyát, de miért kellett ezt mások tudomására hozni ilyen nyíltan. Ne csodálkozz a reakciókon. Ezt gondolom vállaltad. "

Azé bzmeg ,h kapjá' betekintést Vietnámból és tudjá' anyázni! Te igazából lenézed a számodra furcsa és idegen kultúrát, aztán fikázol mindent habzó szájjal. Miből gondolod,h a miénk a legkirályabb?

Vietnam!
A szőrös seggre meddig lehet még jelentkezni?

neek 2007.09.05. 12:18:28

Vietnam,

ha megnyugtat az ironia tökéletesen érzehető, már aki valóban olvasta a szöveget, és nem csak előitéletekkel telten felháborodva futotta végig a szöveget. Én érdekesnek találom, nem állítom, hogy megkóstolnám, de semmi esetre sem ítélem azokat akik megteszik.
Amúgy jól szórkozom, érdekes mekkora különbségek vannak kishazánkban az emberek felfogásában... :)

Sanya 2007.09.05. 12:20:58

Én pont most ettem meg egy pincsit - fincsi volt bár rágós egy kicsit meg kevés is - úgyhogy bekapok még egyet:)
Csak egyet érteni tudok azokkal akik jobban sajnálnak egy szarvast, egy sutácskát vagy egy vadmalackát, mint egy kutyát.
Ha már ilyen nagy állatvédők vagytok akkor foglalkozzatok olyan problémákkal amelyek itt történnek és ne azon vinnyogjatok, hogy a Föld másik oldalán milyen szokások vannak.
Van ebben a kutyahúsevés elleni hisztériában némi fajgyűlölő felhang a "sárgákkal" szemben, nem?

DundiDandy 2007.09.05. 12:21:37

Az ugye nem a kutya farka ott a kép bal oldalán!?

kencefice 2007.09.05. 12:21:40

Lind, bzmeg te a te kúltúrád szerint!

PIPboy2000 2007.09.05. 12:28:44

s van-e különbség a kutyák fajtái között ízben vagy korcsokkal szúrják ki az egzotikumra vágyok szemét?
el is képzeltem ahogy nagy fontoskodva kérek 1 kis griffon bruxellois májat, melléje rottweiler pörkölttel...

Koós Miklós · http://koos.hu 2007.09.05. 12:30:12

a klasszikus magyar disznóölés, a frissen kibugyanó vér kézzel történő kevergetése, hogy meg ne alvadjon, majd gyorsan a friss vérből finom zsemlekocka hozzáadásával, sült vér reggelire...maga a szin tiszta barbarizmus. Csak ez a mienk.

A végbélbe és a gyomorba visszatöltött ledarált disznóaprólék sem sokkal üditőbb, ha nagyon belegondolunk.

Indiában a tehén szent állat, mi megesszük, ergo, mi barbárok vagyunk.

Ha nem vagy vegi, semmi sem ment fel, akármilyen állatot eszel is meg.

Lind 2007.09.05. 12:30:28

Egyébként meg "Pavlov szukája" is így végezte, hiába csorgott a nyála. ;)

utazó 2007.09.05. 12:36:35

Jövö héten utazok Vietnamba. Csak azért is kipróbálom. Mint minden idióta japán turista itthon a gulyást.

pikula · http://ilovebp.blog.hu 2007.09.05. 12:37:43

Hadd legyek a masodik, es sok szeretettel kivanok fajdalmas halalt mindenkinek, aki kutyahust eszik.

neek 2007.09.05. 12:42:34

pikula, te mit eszel?!

pikula · http://ilovebp.blog.hu 2007.09.05. 12:43:49

Hoho, most nezem, elfelejtettem frissiteni. Na de mindegy is, hat masodik mar nem leszek. Engem az bant, ahogyan a kutyakkal elbannak: a disznajokat megsutik 220-al, homlokon lovik, nyakon szurjak; viszonylag gyors halal.
Azonban a kutyakat agyonverik, szar lapattal, hogy az ereikben szetaramlo adrenalin miatt "izletesebb" legyen a husuk; ezert is kezd az ember izzadni, ha kutyahust eszik. Engem ez zavar kurvara.
Es meg valami, egy hozzaszolasra reagalando: szemely szerint en is megetetnem a kutyaja szarat azzal, aki a jardara fosatja azt. Kiegesziteskeppen: nem a kutya hibaja.
Es en mindig osszeszedem, amit a kutyam alkot.

Z 2007.09.05. 12:46:27

Kedves Pikula!

Vau-Vau-Vauuuuú!

Üdvözlettel:

Tappancs

vietman 2007.09.05. 12:46:54

édes drága kommentelők, lapozzatok lécci lejjebb is a blogon, ott is van egy kutyás kép 15 nyúzott kutya motoron!!! el se hinnétek mennyire dúúúrva! először én is öklendeztem, de túltettem magam rajta és helyben megvettük és meg is ettük együltünkben!! mert nyersen még jobb!!

legyen má ott is komment vazz.

pitiáner 2007.09.05. 12:47:00

Naszóval, vitázni sem ide fogok járni.
A hozzászólók szerint azért, mert elítélem a kutyahús-evést, a következő kategóriákba tartozom:
- intoleráns,
- rasszista,
- álszent,
- szemét húsevő ember,
- lakótelepi homokozóba kutyát szarató primitív kutyarajongó.

Még valami?

Z 2007.09.05. 12:48:35

Pikula, te izzadsz kutyaevés közben? Én nem izzadok, de izzadnék engem is zavarna, tényleg!

pikula · http://ilovebp.blog.hu 2007.09.05. 12:49:20

Kedves Z!

Jot nevettem, kifinomult a humorerzeked; ajanlom a magyarorszagi Camphill Egyesuletet, hatha tudnak rajtad segiteni.

Udvozlettel: en

neek 2007.09.05. 12:54:56

minden állat leölése kegyetlen, akárhonnan nézzük, de embertársunk halálát kívánni ráadásul "szeretettel" kívánni... hogy is fogalmazzam.... nem szép dolog....

Amúgy meg szép dolog, hogy ennyire aggódik mindenki az állatokért, és elítéli a velük szembeni bánásmódot, vajon miért nem törődünk az emberkkel is ennyire?!

Z 2007.09.05. 12:56:38

Ez az egész szerintem még gyerekkorban a hotdoggal kezdődik... lehet h be kéne tiltani mint a kámforos cigit :)

doggy 2007.09.05. 12:56:58

vau vau vau

B 2007.09.05. 12:58:13

A kutya megevése azért nem állítható párhuzamba a többi állat megevésével, mert a kutya olyan különleges faj, olyan régóta él az emberrel együtt, hogy a kiskutyák genetikailag kódoltan ösztönös érdeklődést, bizalmat, ragaszkodást éreznek az ember iránt; a kutya viselkedése sok szempontból az emberéhez idomult, ahogy egy más állaté sem.
Ezért úgy ézem, a kutya megevése azzal állítható inkább párhuzamba, ha valaki kisgyerkeket enne meg – sajátját vagy másét. A kannibalizmusnak az az elterjedt, klasszikus formája, mely szerint a legyőzött és megölt vagy foglyul ejtett ellenség egyes részeit megeszik (rituálisan) pl. teljesen más kategória, azt inkább a vadászattal rokonítanám.
Szóval lelkük rajta, de aki nyugatról ilyen vidékekre megy és pont ezt próbálja ki mint helyi különlegességet, az visszataszító – számomra és a legtöbb jóérzésű nyugati ember számára.

vietman 2007.09.05. 13:08:25

Jó hogy mondod B! jövő héten megyek Laosba ott azt hiszem a hegyekben még esznek csecsemőt - állítólag nagyon porhanyós! mmm
Jó post lesz már látom az index szlogent hozzá.

kb egy órája rákérdeztem az ügyvédemnél hogy hogy megy ez náluk, merthogy itt is tartják háziállatként. Szerinte teljesen két külön dologról van szó, attól még hogy van aranyhalad, ehetsz halat.

De! ez nem mentegetőzés - én csak azért ettem mert szeretném a gyerekhúst is kipróbálni - gondoltam első lépcsőnek egy tacsi.

ManWithNoName 2007.09.05. 13:13:36

pitáner:megkövetlek valóban nem írtad ki a k betűs szót, de a "Jó édes anyádba" gyakorlatilag ugyan azt jelenti, és ezen az alapon kikérni magadnak enyhén szólva is nevetséges, mert a lényeg: más édesanyját szídni primitívség, akár a k anyjába, akár a jó édes anyjába küldesz valakit, ez csak árnyalatnyi különbség, és a tényen nem változtat: primitív vagy... :)

Z 2007.09.05. 13:14:42

Kedves B! Azért lécci ne edd meg Flippert vagy Skippyt, szerintem ők is különlegesek ;)

vietman 2007.09.05. 13:18:38

ManWIthNoName, küldöm a Ho Chi Minhes pólót! :)

gondoltam én nem kérem ki magamnak, de köszönöm, anyukám nevében is..

nna ellépek nyelvsuliba - hogy tanuljam a kutyaevők nyelvét addig is jó szórakozást - és lehet mást is olvasni (az egyik postban elrejtettem egy nagggyon dúúúrva kannibálos sztorit!!).

tith chó (kutyahús) legyen veletek!

pitiáner 2007.09.05. 13:24:02

ManWithNoName: a primitívségnek is vannak fokozatai. Még mindig nem érted, amit írtam. Persze ebben a felgyorsult világban egyre kevesebbet és nehezebben olvas az ember, a szövegértelmezési képesség gyengül, stb. De lehet gyakorolni.

vietman: Értem én, hogy próbálod a végletekig fokozni a dolgot, most épp ironikusnak szánt kommentekkel, hogy ezzel tompítsd az eredeti postod jelentőségét, de nem fog sikerülni.

'B': respect, hasonlót írtam volna én is, ha látnék a dühtől éppen

Sanya 2007.09.05. 13:24:42

Kedves Pikula,

Gondolom te végigcsináltál náluk egy-két tábort de látom rajtad az sem sokat segített.
Edd meg a kutyádat az segíteni fog!

Andreasue 2007.09.05. 13:25:00

Svájcban is van egy kanton, ahol a kutyahúsra esküsznek. Azt mondta egy öreg tata, amióta kutyát eszik, nem volt beteg.

wado 2007.09.05. 13:28:12

Nekem nem szőrös a seggem. Jelentkezhetek?

Z 2007.09.05. 13:28:41

Kedves Pitiáner! Remélem nem arra gondolsz, h te is megennéd Flippert és Skippyt?!

Lind 2007.09.05. 13:34:14

Pitiáner!
Szerintem a beszámoló eddig sem a legkomolyabb hangnemben folyt. Kb azonos volt a jelenlegi Vietnam-kommentekkel. Most sem tompít senki, csak első olvasásra a meglepődöttséged és felháborodottságod nem engedett az irónia átérzésének. De gondolj bele, hogy nézett volna ki az egész telenyomva idióta szmájlikkal?
:-P :-D :-) ;-D ;-) ;-D

vietman 2007.09.05. 13:36:58

irónikus???

nem, komolynak szántam, de olvasva kommentjeid pikula, most kezdek depresszióba esni.

hát senki nem vesz komolyan?!!

Sanya 2007.09.05. 13:39:53

Kedves pitiáner,

Nesze neked még egy-két kategória:
- pitiáner

Hadd legyek az utolsó, aki elküld a jó édes anyádba

(bár még biztosan sokan lesznek amiért ilyen hülyeségeket beszélsz)

pikula · http://ilovebp.blog.hu 2007.09.05. 13:54:23

Hahaha, kar, hogy nem csak olyanok szolnak hozzam, akiknek valoban van nemi humorerzekuk, es be kell latnom, vietmannek van. Ugyhogy Sanya es egyebek, betfonkefni es uccu a Petofi hid, hogy klasszikust idezzek.

Lind 2007.09.05. 13:56:50

utolsó előtti! stipistopi

na én is lépek, kezdődik a délutáni műszak. Elég lincshangulat van.
Vietnam is elhagyta a süllyedő hajót holmi nyelvórára hivatkozva...

Sanya 2007.09.05. 14:06:54

Pikula, Ki ez a klasszikus? csak nem vmi saját gyöngyszem?

vietmanoutofhonlap 2007.09.05. 14:07:17

jah, az elobb bocs pikula, eppen pitianerre valaszoltam az ironiara, csak mar kavargott bennem a sok comment meg nepszeruseg.

sanya, anyazni meg pliz ne- az olyan mint a kutyaeves, feher ember ilyet nem tesz! ju no!:)

pikula · http://ilovebp.blog.hu 2007.09.05. 14:09:19

Sanya: megtisztelo, hogy kinezed belolem, de sajnos nem :'( Nezz utana!

Tetsu 2007.09.05. 14:17:05

Vietman:
Alacsonyprogramozású barátaink kommentjeit egyszerűen ugord át.
Esetleg megsüthetnéd őket vacsorára... :-)

vietmanoutofhonlap 2007.09.05. 14:23:02

Tetsu,

Dehogyis! mar porognek a dollarjelek a szemem elott, meg a lehetseges postok: "6 eves gyerekkel varratom a nadragom - neha korbacs", "en es a vietnami szoros seggu buzik - kepekkel!!"

tenyleg kezdek dilemmazni, jo kis befektetes lenne egy fenti tipusu honlap - de akkor mar keszulni fogok es nem egy felkesz barkacs blog lesz mielott felkap az index..

xszolixxx 2007.09.05. 14:43:58

Egyébbként a kutyát Vietnámban is csak kevesen esznek.
Közép és dél Vietnamban gyakorlatilag ismeretlen, legfeljebb a kínai származásuak körében fogyasztják. Északon is inkább különlegesség mint mindennapi étel.
Én úgy tudom a Koreaiak az igazi kutya inyencek.

baggins 2007.09.05. 17:55:23

Mi a fene baj van vele, hogy kutyát evett? Vagy miért gusztustalan? Esznek csigát, békát, férgeket, mi ebben a gáz? Ha ott jártam volna én is simán megkóstolom, mert kíváncsi lennék az ízére és mert megtehetem, felette állok a táplálékláncban :P

Janos 2007.09.05. 18:09:03

Szerintem a csótány evés a legroszabb, mert azok a szegény lények annyira hozzászoktak az emberhez, hogy azokkal lakó közösséget alakítanak ki. Már már szimbiózisban élnek, és némelyek mégis megeszik a csótányokt...
Arrrgh... ez borzasztó!

vietman 2007.09.05. 20:11:05

hát mondjuk érteni értem hogy mi a baj vele, mert én is úgy gondoltam amikor meghallottam hogy kutyát is esznek, hogy kígyó béka jöhet, de kutya az talán mégse. De látva a sok értelmes kommentet, kezdek rá büszke lenni - és most este is hogy ott volt az asztalon gondoltam nyomok majd (mekkora lázadás..)- de az igazság az, hogy nem ízlik, és polgápukkasztás miatt meg kutyát enni nem jó buli..:)

ja egyébként abból nem lett post, de a sült kigyógerinc az nagyon fincsi!

stv 2007.09.05. 20:12:34

Esznek amit esznek, de legalább van humorérzékük! Ahogy a szakács azt a farkincát odarendezte a tányér szélére …

Laislo 2007.09.05. 21:31:59

Üdv!

Elég sok komment született. :) Látom sokan még mindig felháborodással vannak a kutya evés iránt. Volt aki a "különleges fajhoz" sorolta. Itt kell közbe szólnom, hogy a kutyát, mint olyat, nagyon sokára ismerte meg az ember. :) És a kutya/kisgyerek evés párhuzama sem vonható össze. :) PL. Egyiptom, fáraók, macskák, de a macskákat senki nem szokta sajálni általában, pedig azt is megeszik :) legygyakrabban élvezetből ölik :S. Megnézném azért, ha az életben maradáson függne a dolog, akkor ki, kinek/minek esne előbb, egy kutyának, vagy embertársának :). Ugyanolyan állatok vagyunk mint minden másik, maximum "fejlettebbnek" gondoljuk magunkat, ennyiben különbözünk a többi állattól, na meg egy két apróság, ami nem akkora dolog. :) A kutya is csak azért van ott mellettünk mint társ, mert cserébe gondoskodunk róla. De van ahol tigris van "idomítva", delfin, és hasonlók, de az orvvadászatuk, kiírtásuk ellen mégsem tesznek olyan sokan. Szóval most akkor ezen is lehetne háborogni. Amellett, a kutya is a farkasok közé volt sorolható régebben, mint farkaskutya, vadásztak rájuk, vagy megéltek velük, és egyszer csoda történt, hát nem sikerült az egyiket megszelidíteni? Azóta van az ember, kutya barátság. És mégis, van mikor a kutya a gazdájára támad, és olyankor jön az altatás, olyankor miért nem hőbölögnek a gazdák, hogy ajj, ezt nem kéne, hisz mégis egy kutya. A kóbor, hajléktalan kutyákkal miért nem törődik senki? Általában rövid életük vége az hogy vagy elfogják, és be a kutyamenhelyre, vagy agyonverik, lelövik, elütik, csak mert nincs gazdája. Ez se jobb szerintem, de mindenki maga dönti el, neki mi az elítélendő. :) Lehetne még ragozni a dolgokat, de felesleges, mivel ugyanott lenne mindenki ahonnan indult, a saját véleményénél. :) Szóval részemről, nem undorító, max. fura, érdekes, ők ezt szokták meg ott, mi meg itt ezt, és kész. Részemről ennyi. :)

vietman 2007.09.06. 05:06:46

Thanks Laislo - nem fűzök hozzá semmit, még csak részben sem akarom a saját fenekem nyalni..:)

Sanya 2007.09.07. 10:03:39

Tegnap volt szerencsék valakivel megvitatni a témát aki évek óta él a "környéken". Kevés arrafelé a hűtőszekrény és a fagyasztós kocsi, hogy ide oda szállítgassák az árukat ezért gyorsan kerül feldolgozásra az elérhető hús ami kóborkutya formájában viszonylag olcsón és egyszerűen elérhető. Valóban ünnepi fogyasztásra is fogyasztják a kutyát, de annyi a kutya, hogy előfordul, hogy akármit is rendelsz az végül is kutya lesz..

vietman 2007.09.07. 10:49:13

hát nem tom, én allig látok kint kutyát - kóbort talán még nem is láttam, lehet hogy azért mert megeszik, nem tudom..

de az eddigi sok tapasztalatom alapján a kutyahúst nagyon könnyű felismerni - mert nagyon egyedi íze van - ergo nem fogod azt hinni a blökire hogy csirke..

Sanya 2007.09.07. 11:22:12

Hát én a kengurut is csirkének éreztem..de nem tudok hozzászólni mert úgy tudom kutyát eddig nem ettem - csak pincsit de az tényleg pincsi izű volt:)

vietman 2007.09.07. 21:12:14

Kengurut??! pfúj, te vadállat! :)

a pincsi meg nem kutya és max deszertnek jó...

(ha ez valami gasztrofilozófiai blog lenne, kifejteném hogy ezek a pincsik, csaucsauk és társaik szerintem nem sorolhatóak a kutya kategóriába - no értelem, no érzelem. Mai napig előttem van ahogy Juditka sétálni vitte a már nem tudom milyen type "kutyáját", a kutya össz reakciója az volt hogy kopogott a fejével a lépcsőn ahogy Judit húzta lefelé a nyakörvvel..)

szbszig 2007.09.08. 03:35:09

Azért nagyon LOL ez a blog. Minden bejegyzésnél 1-2 hsz van legfeljebb, kivéve ahol csajok vannak, ott 10, ahol meg kutyahús, ott 80. Jól reprezentálja, mi érdekli a magyar embereket Ázsiából. Nem ám a történelem, kommunista diktatúrák, Ho Chi Minh, kultúra, művészet, természeti adottságok. Nem, csak és kizárólag az, hogy keverék vagy fajtiszta kutyákat vágnak a pörköltbe, és hogy elevenen nyúzzák-e meg őket, vagy sem. Esetleg még a vágottszemű nők, de már azoknak az ideje is leáldozóban van, úgy látom. :)

vietman 2007.09.08. 09:26:11

hát a kommentek azok nem a blog hanem az olvasók, bár befolyásolnak engem is..

Mondjuk ez annak is köszönhető hogy két alkalommal került ki az indexre a blog - egyszer a kutyahússal, egyszer meg prostival (el tudom képzelni a csalódottságot, hogy a prostikról nagyjából szó sem volt a postban).

De mondjuk az Indexet is megértem valahol - saját írásaiknak is kb így adják a címeket egy jó ideje - gondolom így bővül az olvasóréteg, reklámbevétel stb.

és legalább sokan olvasnak, te is a prostis címre kattintottál..:)

az meg csak hab a tortán ha vki elolvassa a többit is - de a kedvedért befejezem a vietnámi háborúról szóló postot:) - ami már két hete hever vázlatban.. Az lesz ám a kommentvadász post!

Sanya 2007.09.29. 16:12:29

várjuk már nagyon a háborús postot

hopp-hopp 2010.11.09. 13:05:44

az arabok nem esznek malacot-diznyót,
az indiaiak marhát, borjút,
a romák mindent megesznek aminek lába van csak az asztalt nem ...
az ausztrál benszülöttek macskát esznek - mert lassan nincsen kenguru amit levadászhatnának ...
a franciák megeszik a csigát ...

azért mert te kutyát tartasz - és szeretgeted, és nem tudod elképzelni a tányéron ... - nem kell elítélni valakit mert erről posztot ír!

free your mind.
ennyi.

majd megeszed szépen te is a lóhúst - csak legyen ... ha kitör az n+1. háború
süti beállítások módosítása